Najczęściej zadawane pytania

W razie pytań, na które nie znaleźli Państwo odpowiedzi zapraszamy do działu kontakt, gdzie będzie można zadać nam pytanie w formularzu kontaktowym.

Jaki wpływ na pozycjonowanie mają treści?

Wyszukiwarka Google regularnie przeszukuje dostępne strony internetowe w poszukiwaniu konkretnych informacji. Podczas analizy strony internetowej, Google filtruje witryny w zależności jakości wdrożenia technicznego oraz jakości wszystkich treści. 

Aby treść wspierała pozycjonowanie firmy w Google musi spełniać wiele czynników. Oto kilka z nich:

  1. Nie mogą powstawać duplikaty treści
  2. Teksty muszą zawierać słowa kluczowe podawane podczas wyszukiwania przez potencjalnych klientów
  3. Cała zawartość musi posiadać odpowiednią hierarchię, np. umiejętne stosowanie nagłówków, oznaczanie obrazków i linków, itp
Dlaczego strona internetowa powinna być responsywna?

Google chętnie wyświetla strony internetowe na wyższych pozycjach jeżeli witryna jest dostosowana do urządzeń mobilnych. Dzięki temu firma Google dostarcza swoim użytkownikom wartościowsze treści na stronach internetowych, które są dostosowane do przeglądania na różnych urządzeniach.

Coraz więcej klientów kupuje produkty wykorzystując smartfony i tablety. Gdy firma nie posiada strony dostosowanej do urządzeń mobilnych traci szansę na pozyskanie nowych klientów.

Jak mogę dostosować stronę internetową, aby Google mogło traktować moją stronę przyjaźnie?

Aby strona internetowa była dobrze przygotowana musi spełniać kilka założeń:

  1. Szybkość wyświetlania - można zoptymalizować stronę internetową, aby wyświetlała się w mgnieniu oka. Jeśli tak się stanie to wówczas klienci z łatwością dotrą do oferty oraz wyszukiwarka Google chętniej będzie spostrzegała nas w procesie indeksacji. 
  2. Responsywność strony internetowej - coraz więcej klientów przegląda artykuły i dokonuje zakupów przy wykorzystaniu smartfonów oraz tabletów. Google doskonale wie, że poprzez urządzenia mobilne są realizowane milionowe transakcje w ciągu roku, dlatego strony responsywne wyświetla się wyżej, ponieważ użytkownicy będą mogli łatwiej dotrzeć do pożądanej zawartości.
  3. Regularna aktualizacja treści - jeśli dodajemy nowe publikacje to wówczas strona internetowa zdobywa coraz więcej zasobów, które są widoczne w sieci. Blog ma większy potencjał w pozycjonowaniu niż strona internetowa, która posiada 2 zakładki z minimalną treścią. Ponadto potencjalni klienci częściej odwiedzają strony, w których pojawia się coś nowego. 
Kiedy mogę spodziewać się pierwszych efektów?

Pierwsze efekty są widoczne bezpośrednio po dokonaniu optymalizacji witryny. Techniczne prace mogą wpłynąć na lepszy odbiór przez wyszukiwarkę Google.

Natomiast przybliżone dane przewidujące efekty pozycjonowania mogą Państwo otrzymać po dokonaniu przez nas analizy słów kluczowych.

Na czym polega audyt strony internetowej?

Podczas przeprowadzania analizy strony internetowej skupiamy się na poszukiwaniu istotnych informacji, dzięki którym pozycjonowanie stanie się skuteczniejsze. Podczas wykonywania audytu sprawdzamy m.in. techniczny stan witryny, jakość treści oraz linki przychodzące.

Aby audyt został przeprowadzony profesjonalnie należy dokładnie przeanalizować różne aspekty. Audyt jest podpowiedzią w jaki sposób możemy jeszcze ulepszyć Państwa stronę, aby rozpocząć proces pozycjonowania.

Jaką minimalną liczbę fraz mogę zamówić?

Rekomendujemy zamówienie minimalnie 5 fraz kluczowych. Jeśli zamówią Państwo mniej niż 5 fraz kluczowych to wycena będzie dokładnie taka sama jak w przypadku 5 fraz.

Czy pomożemy Tobie dobrać słowa kluczowe?

Tak, pomożemy Tobie dobrać odpowiednie słowa kluczowe. Ponadto nasze propozycje dla Ciebie przeanalizujemy pod kątem popularności, konkurencyjności i częstotliwości wyszukiwania. Dzięki temu będziesz pewny, że słowa kluczowe, które wybrałeś są trafne, ponieważ wpisują je Twoi klienci w internecie.

Jakich działań mogę oczekiwać przy optymalizacji strony internetowej?

Poprawimy strukturę kodu HTML, zoptymalizujemy obrazki pod kątem szybkości wyświetlania; pokażemy w jaki sposób tworzyć treści na stronie internetowej; zmodernizujemy witrynę tak, aby najważniejsze usługi, były już na stronie głównej oraz dostarczymy wzór artykułu, aby kolejne Państwa publikacje wspierały proces pozycjonowania.

Na czym polega wsparcie dla social media?

Zorganizujemy szkolenie, w którym pokażemy w jaki sposób promować stronę internetową w social media. Ponadto dostarczymy gotowe wzory postów oraz zoptymalizujemy fanpage, aby prowadzenie profili w portalach społecznościowych wspierały pozycjonowanie.

Skąd będę wiedzieć na jakich pozycjach realnie znajduje się moja strona internetowa?

Istnieje system monitoringu, który z różnych serwerów dokonuje analizy pozycji i wyświetla wiarygodne wyniki każdego dnia. Ponadto strona internetowa będzie zintegrowana z Google Analitycs, dzięki któremu będzie możliwe odczytanie z jakiej lokalizacji i o jakiej porze dokładnie użytkownicy przeglądali Twoją witrynę internetową.